Łatwiejsze faktury :)

Na początku tego tygodnia dodaliśmy do funkcjonalności naszego serwisu coś, o co od dawna prosiliście i czego sami nie mogliśmy się doczekać: automatyczne (no, prawie automatyczne) wystawianie faktur.

Teraz, aby dostać fakturę za swoje tłumaczenie lub wszystkie tłumaczenia zlecane w ciągu miesiąca, nie będziecie musieli już do nas pisać maili. Wystarczy, że w odpowiednim miejscu uzupełnicie dane, a faktura zostanie w ciągu kilku dni (lub na początku kolejnego miesiąca) wysłana do Was. Będzie też dostępna do pobrania z konta klienta TurboTłumaczeń.

Poniżej krótko wyjaśniamy, jak dokładnie działa automatyczne wystawianie faktur.

Zamawianie przez formularz na naszej stronie

Do tej pory, po opłaceniu zlecenia, musieliście do nas pisać maila z prośbą o fakturę. Już nie musicie! Wystarczy, że po powrocie na naszą stronę po dokonaniu płatności, wypełnicie odpowiedni formularz. Faktura zostanie do Was przesłana mailem.

Gdybyście jednak zapomnieli o uzupełnieniu danych w tym miejscu, nic straconego. W mailu potwierdzającym zlecenie zamówienia dostaniecie link do strony ze statusem zlecenia. Właśnie na tej stronie będziecie mogli poprosić o wystawienie faktury za dane zlecenie – do 30 dni od daty jego opłacenia.

Wystawianie faktury w widoku gotowego tłumaczenia

Tak samo jak w poprzednim przypadku, także tutaj po wypełnieniu formularza, faktura zostanie wysłana (w ciągu 3 dni) na maila. Dodatkowo, będzie dostępna do pobrania w widoku zlecenia.

Dodawanie danych do faktury

Konto klienta w TurboTłumaczeniach

Jeśli posiadacie u nas konto klienta (jego założenie jest bezpłatne i możecie to zrobić tutaj), możecie zdecydować, czy chcecie dostawać osobną fakturę za każde zlecenie lub doładowanie konta czy jedną fakturę zbiorczą za wszystkie zlecenia lub doładowania konta dokonane w poprzednim miesiącu.

W ustawieniach konta, wybierzcie opcję, która bardziej Wam odpowiada.

Faktury w koncie klienta w TurboTłumaczeniach

Dane do faktur

Możecie też uzupełnić lub zmienić dane do faktury przy każdym doładowaniu konta lub zlecaniu tłumaczenia, podczas którego przechodzicie przez proces płatności.

Faktury przy doładowaniu konta klienta

Kiedy tylko wystawimy fakturę za pojedyncze zlecenie czy doładowanie lub za cały poprzedni miesiąc, wyślemy do Ciebie maila. Fakturę będzie można także pobrać z widoku historii zleceń i/lub historii konta.

Dajcie koniecznie znać, jeśli cokolwiek jest dla Was niejasne w procesie wystawiania faktur. Jest on niejako w fazie beta i wszelkie uwagi oraz sugestie bardzo się nam przydadzą :).

(Visited 157 times, 1 visits today)
Anna Ryś, TurboTłumaczenia
Anna Ryś, TurboTłumaczenia
Szybkie, profesjonalne tłumaczenia i korekty tekstów online 24/7.